Halva tiden

Nu har halva tiden gått sen m in älskling åkte iväg från oss. Med tiden går fort och jag och Ella har det jätte bra. Vi är mycket på lekplatserna runt om i bygden och vi busar mest hela tiden. Alla saker som måste göras för vänta tills efter Ella lagt sig kl 20:00. då äter jag, duschar och städar undan efter dagen sen rammlar jag i sängen.

David och jag har våra små samtal under dagen, det första som händer på morgonen är att vi ringer till varandra och det sista jag gör på kvällen är att ringa min älskling för att säga godnatt. efter 8 år tilsammans så har det nog aldrig gått en endaste natt utan att vi sagt godnatt till varandra.  


Oj vad det busar i magen nu. Lilla pyret där inne är exakt lika busig som Ella var, i bland är det riktiga aerobicpass där inne.

Idag fick Ella sitta modell för mamma (jag) ville göra ett bild montage till hennes rum. bättre och mycket billigare än en studio fotografering. jag är så nöjd med bilderna. jag lägger upp dom här så david kan se dom innan jag framkallar dom.


massa kramar från Jennie och Ella (laddar såklart inför matchen med pizza alkoholfria öl och många blågula tankar.)






Kommentarer
Postat av: Caroline

Världens sötaste!!

2008-06-16 @ 16:47:31
Postat av: louize

Hej gumman. Vilken fin blogg du har måste jag först och främst säga =) Sen undrar jag hur du har gjort med korten? Så underbart fina, men jag förstår inte riktigt hur det kan bli färg på vissa saker ;)

Hur mår du annars och så?

Kramar från Louize O Emanuel

2008-06-23 @ 19:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0