Vår sista helg tilsammans

Nu har vårt allt åkt iväg i en hel månad. David ska på utbildning i Paris och kvar här hemma är jag och Ella. Vi lever dock fortfarande på den super mysiga helg som vi hade innan David åkte. Vi tillbringade nästan hela dagen i Tivoliparken och Kristianstad. Vi började dagen med en mysig lunch på nostalgia, brödet som vi fick över tog vi med oss för att mata ankorna med i parken. 

Ella tycker att kwak kwakar är hur roliga som helst att titta på men jag tyckte tivoliparksankorna var lite väl tama och stod i stort sätt uppe i Ellas vagn när hon höll i brödet. lä'skigt tyckte mamma super skoj tyckte Ella och Pappa David. 

När ankorna var matade gick vi vidare till den stora lekplatsen som ligger i den mer skuggiga delen av parken, vilket var tur då det var ca 27 grader ute och min gravidkropp började så smått ånga av värme. Medans Jag passade vagnen och väskorna lotsade David runt Ella mellan rutchkanor, gungor och massa barn i alla åldrar. Leendet på min David och min Ella var helt oslagbart och i sådana stunder vet man vad som är meningen med livet. 

Nej nu saknar jag David jätte mycket usch och fy.... ska kramar sönder honom när han kommer hem. 


DAVID jag älskar dig så oerhört mycket, huset är så tomt här utan dig. Tur att det finns telefoner och video-msn. puss puss  

image20
Ankorna i parken

image21
David och Ella

image22
Ella älskar att åka rutchkana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0