Sommar

Hur underbart väder är det inte... så skönt att slippa sätta på Ella massa overaller och dyligt, man kan bara sätta henne i vagnen som hon är, ta på en solhatt och sedan gå.... så himla skönt.

Ella har blivit mycket gladare nu när det är så härligt väder ute, man kan ju hitta på lite mer med henne nu. Vi är ute i trädgården och leker med hennes fina plastpool som hon faktiskt premiärbadade i idag. Hon tyckte det var jätte kul att själv få bestämma när hon skulle ta sig i och ur den. Så hon har sprungit i och ur poolen hela dagen, måste få vara skänt att slippa ha blöja på sig och springa omkring naken i sommarvärmen. Vi har ju även fått en väldigt fin lekplats precis runt hörnet från vår tomt. dit går vi ganska ofta, det är ju så nära så vi slipper ha med oss vagnen, Ella blir så stolt av att gå små runder själv och hålla mamma i handen, det tar ju sin lilla tid så varje sten och blomma måste synas i sömmarna. Så söt hon är min lilla docka.

Med magen är allt jätte bra, jag tycker jag har blivit jätte stor bara över denna helgen, nu kan jag verkligen inte ha några av mina vanliga kläder längre, kan inte dra igen blixtlåset på mina jeans, mina linnen slutar en bit upp på magen så en sexig gravidmagespringa syns mellan de oknäppta byxorna och det för korta linnet. ha ha vilken syn, nej får ta tag i detta nu och leta fram mina gravidprylar från källaren.

Nej nu ska jag sova, klockan är redan på tok för mycket... kram kram

Kommentarer
Postat av: Mia

Heeeej,,,jasså du bloggar oxå!!! Gud vad kul att höra av dig. Hoppas allt är bra med magen och Ellalella,,Nero sjunger ofta den låten, du vet Under my umbrella...*fniss* Vi mååste ses nån dag, man säger ju alltid det. Men jag lovar att jag kommer ut till dig nån dag och hälsar på. Nu när Ella blivit så större, så kanske hon och Nero får ut lite mer av varandra. Jag ringer dig och bestämmer nån dag. Ha det så superbra. Kramis

2008-05-28 @ 19:43:30
URL: http://tallulla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0