Ultraljud

Nu har vi äntligen varit på vårt ultraljud. så underbart att få se att allt stod rätt till därinne. Jag var jätte mycket mer nervös denna gången än vad jag var med Ella. Jätte konstig känsla att inte känna sig pirrig och glad när man lade isg på britsen utan känslor som ångest och kallsvettningar översköljde mig. Men så får hon sa att det var en fin liten bebis där inne så försvann alla de äckliga känslorna och lycka kom över mig i stället.

Vi fick en massa bilder på vår lilla bebis som vi stolt visar upp i tid och otid. :) ha ha ultraljudsbilder är bara roliga att kolla på om man är förälder verkar det som.  det nya BF datumet blev nu 28 september (Davids mammas födelsedag) och jag är nu i vecka 18 + 4. 

NU börjar det bli kul att vara gravid innan har det bara varit illamående och trötthet men nu börjar man ju bli människa igen. 

Nej nu ska vi hitta på något att äta. trevlig första maj på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0