40+5

ingen bebis änn i alla fall, men i natt trodde jag att det var dags. vaknade och hade förvärkar som gjorde rejält ont men det avtog när jag var uppe ocvh gick. men det var nära att jag väckte David denna gången. tur att jag inte gjorde det hade kännts dummt att väcka honom och sedan förklara att det var falskt alarm. Ha ha ja man känner kanske eftr lite väl noga nu när man bara vill genomgå denna hemska, smärtsamma förlossning. sjukt att man kan längta till en sådan hemsk/underbar stund. 

Nej nu ska vi till lekplatsen med Ella. hon och jag har busat i hennes bamsekoja hela dagen. pust det är inte lätt att vara super tjock och vara smidig in och ut i ett litet plast tält. 


kram

Kommentarer
Postat av: mamma Linda

Så nu har jag rekat och kollat runt på alla avd, bara fritt fram att föda, alla är redo, nya fölossningsalen ledig, enkelrum finns på BB.gammal van personal :) hela helgen såååååååååååååå unge kom ut nuuuuuuuuuuu. Ps har tagit hem peanger,navelband,munsug,samt sax så det är fritt fram för en hemförlossning oxå, hade varit lite pinsamt om du inte hade hunnit in och jag inte hade sakerna hemma.. men det blir säkert i natt för imorgon ser jag fram emot en sovmorgon och en låååååång frukost med K-bladet, eller så blir det upp med tuppen, full fart hela dagen med Ella in och ut i plastältet :) (hoppas på det sista) kram mamma

2008-10-03 @ 22:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0