40+6

Börjar nu tro att ungen aldrig ska komma ut. fast i stället för en dag full med bus på andys lekland. Idag följde både mormor och morfar med men även moster bisse. KUL tyckte Ella då det alltid fanns någon som kunde följa med henne upp i diverse rutchkanor och åka med henne. Pappa David passade även på att testa sin höjdskräck, genom att åka de vertikala rutchkanorna med ca 2 meters frittfall innan men slår i rutchkanan och fortsätter rakt ner i ca 4 meter innan den planar ut och avslutas i ett litet bollhav. Väldigt kul att se de "små" barnen (runt 5-6) slänga sig ut för stupet medans min David sitter påkanten och sammlar mod :)

Nej nog om detta nu......i natt ska jag få en bebis så är det bara annars så vet jag inte vad jag gör.......kommer han inte i natt så ska jag banne mig börja mig på alla saker som sägs sätta igång en förlossning dvs te av olika slag, långa promenader, trappklättring, färdknäppar, ricinolja, starkmat osv osv. en varje dag tills jag blir igångsatt så får vi se det som ett litet expriment :)

kram kram på all er som väntar med mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0