blödig!!!

Herregud.....David sover borta i natt och jag sitter här och tittar på Grey´s Anatomy. Vilket jäkla avsnitt. En liten flicka typ 4 år DÖR i armarna på sin pappa samtidigt som han gråter och berättar att dom ska åka till mexico och se vita stränder och blå himmel....

gissa om JAG GRÅTER!! O jo som en liten barnrumpa. Men gud vad man förändras när man får barn. allt som handlar om barn gör mig så berörd. Usch fy, fy, fy jag kände verkligen hans sorg. tur att inte David är hemma han hade inte slutat mobba mig när jag sitter här och storgråter.

Nej nu i pausen ska jag upp och pussa på Mina friska småungar som ligger där uppe och sover i sina trygga sängar.

JAG ÄR SÅ LYCKLIG SOM HAR SÅ FINA OCH FRISKA BARN.

 

Kommentarer
Postat av: Lenita

Hej Jennie!

Så skönt att det finns fler som jag. Såg det där avsnittet häromdagen och reagerade precis som du. Använde också pausen till att pussa på Theo.

Sköt om er,

Lenita

2009-05-14 @ 18:55:27
URL: http://www.cromby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0