Sol!

Då var äntligen sommaren här! I går tillbringade vi dagen i Lund med Pernilla och sin underbara lilla son. Vi satt en lång stund i statsparken och barnen lekte på lekplatsen. På eftermiddagen gick vi en runda på stan. Lund är en underbar stad! när vi kom till bilen hade jag ju självklart fått  BÖTER men det hör lixom till när man är i Lund! I dag skulle jag och barnen igentligen åkt till stranden men jag fastnade i staketmålning, jag tycker ju det är jätte roligt att måla och fixa så barnen fick njuta av vår trädgård som nu äntligen är inhägnat av ett super fint staket som min underbara farbror har byggt, vi ska bara måla en liten bit till imorgon sen är det klart :), barnen kan löpa fritt utan att vi behöver bekymra oss om vägar eller bilar! UNDERBART

men imorgon ska vinog försöka komma iväg till stranden en liten stund, det ska ju bli sämre väder nu på tisdag så man får ju passa på :)

KRAMAR 

RSS 2.0