ledig!

Idag har jag äntligen varit ledig!, jag har jobbat 7 dagar i streck, har nästan inte sett barnen på hela veckan. ush vad dåligt samvete jag får när jag tänker på det! men de trivs jätte bra på dagis, så det får mig att må lite bättre!. Jag jobbade förra helgen vilket betyder att jag är fri denna helgen, det ska bli helt underbart att bara få slappa en hel helg. Fast känner jag David och mig rätt så kommer vi bli sjukt rastlösa på lördag och hitta på ngt. Jag röstar på att åka till Köpenhamn och gå på Zoo, om vädret tillåter dvs.

Det börjar dra ihop sig för alla födelsedagskalas som äger rum nu i september/oktober. Jag har i dag inhandlat Davids present som jag blev sjukt nöjd över :) känns som en jätte bra present, fast David dissar alltid mina presenter och byter dem så vi får se hur det går :) ha ha

Jag var inne i malmö idag och köpte en liten present till mig själv oxå. YSL's nya nagellack :) sinnes sjukt snygga, turkosa och mörklila :) ska ta en bild och lägga upp här tror jag :)

hittade även en barbour jacka (slimfit) som jag har lagt undan till imorgon, skit snygg, fast den kostar dryga 4600, ska tänka över o jag är värd den eller inte :)

jag trivs fortfarande jätte bra på mitt jobb, och igår trivdes  jag extra mycket! när jag hade min första paus och kom upp i paus rummet så ser jag att HELA rummet är fullt med Antonberg choklad :)Så min lunch bestod utav en tre rätters antonbergs meny.

Fördrink: Antonbergs choklad med malibu i :)
förrätt: choklad med nötter
Huvudrätt: Antonbergs marsipanbröd vid sidan av pingvin, salta pastiller samt körsbärschoklad
efterrätt: choklad med hallon, apelsin och körsbärs creme
till kaffet: antonbergs Congacschoklad

PLUS! att jag fick en liten gåva av min chef för att jag gjort ett bra jobb den senaste tiden :) hurra.... jag
älskar mitt arbete :) 



Visst är de vrål läckra :)

OVer and out

RSS 2.0