Fullspäckad dag

Ja idag har jag massa att hitta på.....KUL..... Ella är just nu på Dagis och roar sig medans jag och Vidar tar tag i måstena här hemma. Vi har tvättat, sopat, och vattnat blommorna. kl 12 ska vi ta oss till BVC och väga och mäta lille sötnosen. ha går upp jätte bra i vikt och han har redan växt ur de första kläderna. ja herre gud han är ju 3 veckor idag.

När vi sedan hämtat Ella på dagis så är det pysseldag på öppnaförskolan och Jag, Ella och Vidar ska dit och pyssla och fika lite. Ska nog ringa Angeli och fråga om hon vill åka dit med mig. Alltid roligare om man har en vuxen med sig som man kan prata lite med :)

På vägen hem går vi nog innom lekplatsen och busar lite i friska luften....Ella älskar verkligen lekplatsen. Och det gör jag med. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0