Flytt

Vi har nu hittat vårt drömhus!! Jag är så LYCKLIG. äntligen har alla pusselbitar fallit på plats!! Vi flyttar till HÖLLVIKEN den 15 DEC och huset är helt nytt så idag ska vi åka dit och prata med byggherren om vilket mosaik vi ska ha i köket vilken fläktkåpa vi ska ha och andra små deltaljer.. hihi jag svävar på små rosa moln. Ett stort plus är ju havsutsikten från övervåningen. I och för sig så är det från barnens rum, men vad gör det. Den lille prinsen och den lilla prinsessan ska ju få det bästa. :)

Vi ska skriva kontrakt nu idag så efter att allt är klart så berättar jag mer detaljer om huset.

Annars är allt bra med oss. Vidar är stor kille nu. hela 1 år gammal och springer omkring här hemma. Hans största nöjen är att kivas med Ella HELA TIDEN. både Ella och Jag blir galna på honom. Det bråkas hela tiden, men jag hoppas att det bara är en fas.. Just i detta nu så ligger Ella och gråter på golvet samtidigt som Vidar står 3 merter bort och gråter han med... Varför? jo för att Ella hittade en kul som vidar oxå ville ha och resultatet fullt kaos... så nu får jag väl sluta skriva och ta tag i dem..

ha ha nu tog jag upp ella i famnen varpå Vidar blir jätte svartsjuk och klänger på mitt ben och vill upp han med.. pust pust ! ! skönt att mormor snart ska ta över så jag kan köra till höllviken....

tjo tjo


sommaren i bilder



30-års fest i Båstad på peppe's bodega. Första riktiga utekvällen sen jag fick barn. Det var en av de roligaste kvällarna på hela sommaren!


påväg till Kreta (flygplanet)


mys på balkongen

Barnensdag i tivoliparken. Ella tyckte att det var sådär kul med polis motorcykel.


Ella och bästa kill kompisen på skånes djurpark


Vidar för några dagar sedan



kalas och vidar tyckte det tog för lång tid att äta med sked, ha ha

Vi körde i veckan ner till stranden och grillade korv, MYCKET mysigt


strand mys




stora killen



tittut!!

ja detta var i alla fall lite bilder från sommaren. Nu rustar vi för en mysig höst. kram


Kalas

imorgon ska vi ha kalas för Vidar, Den lille gossen fyller ett år nu på onsdag. Vi har hittat jätte bra presenter till honom. Det är ganska svårt att köpa paketer till en ettåring men jag är väldigt nöjd! hoppas han blir det oxå. Det ska bli jätte kul att fira honom imorgon. Tyvärr så bor mina och Davids syskon långt borta. Min lilla syster skulle jobba så inte ens hon kommer till Vidars kalas :S inga mostrar och inga farbröder, men de andra kommer. :) jag är inte bitter ha ha:) Jag tycker bara det är tråkigt ( fullt förståligt) men tråkigt, På Ellas kalas var det fullt hus, ALLA var här och som mamma vill man ju göra så likt som möjligt, man vill inte behöva svara på frågan, - varför firade ni inte min födelsedag lika mycket som Ellas.... ush fy hemska tanke!! Men det är väl bara jag som tar det så personligt, En mamma grej antagligen.

Vi ska i allafall få det jätte mysigt, Vi har varit och handlat precis och tårta är fixad!! Vi ska duka i kväll och Ella tjatar om att vi ska börja blåsa upp ballonger, sötnosen. 

JAG ÄLSKAR ATT HA KALAS FÖR MINA BARN, det är verkligen en speciell känsla, man är stolt som en tupp och svävar på små rosa moln.

                        

                                    HAN FYLLER ETT    

RSS 2.0