Kalas

imorgon ska vi ha kalas för Vidar, Den lille gossen fyller ett år nu på onsdag. Vi har hittat jätte bra presenter till honom. Det är ganska svårt att köpa paketer till en ettåring men jag är väldigt nöjd! hoppas han blir det oxå. Det ska bli jätte kul att fira honom imorgon. Tyvärr så bor mina och Davids syskon långt borta. Min lilla syster skulle jobba så inte ens hon kommer till Vidars kalas :S inga mostrar och inga farbröder, men de andra kommer. :) jag är inte bitter ha ha:) Jag tycker bara det är tråkigt ( fullt förståligt) men tråkigt, På Ellas kalas var det fullt hus, ALLA var här och som mamma vill man ju göra så likt som möjligt, man vill inte behöva svara på frågan, - varför firade ni inte min födelsedag lika mycket som Ellas.... ush fy hemska tanke!! Men det är väl bara jag som tar det så personligt, En mamma grej antagligen.

Vi ska i allafall få det jätte mysigt, Vi har varit och handlat precis och tårta är fixad!! Vi ska duka i kväll och Ella tjatar om att vi ska börja blåsa upp ballonger, sötnosen. 

JAG ÄLSKAR ATT HA KALAS FÖR MINA BARN, det är verkligen en speciell känsla, man är stolt som en tupp och svävar på små rosa moln.

                        

                                    HAN FYLLER ETT    

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sen när han blir så stor att han förstår så lovar jag att jag kommer att komma varje gång han fyller år! Lova att meddela mig i tid bara :)

2009-10-05 @ 17:01:02
URL: http://carolinenordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0