pannkaks debut

jag gjorde pannkakor idag till mellanmål till Ella.......och gissa om vår gottegris gillade det :) har aldrig sett henne äta så intensivt och då och då hörde man ett litet mmmmm. ha ha så söt hon är. solstrålen i mitt liv verkligen.

Hon har gjort stora framsteg den senaste tiden. usch hon börjar bli riktigt stor nu.

1. Hon har fått en "riktig" säng det vill säga en barnsäng med stödbräda. Hon ser så stor ut i den samtidigt som hon ser väldigtliten ut i den :) ni förstår säkert vad jag menar :)

2. Hon är torr på dagarna nu när hon är hemma. Gick idag iväg till affären med Ella i vagnen UTAN blöja :S men det hände ingen olycka utan det kom när vikom hem sen. Hon kissar aldrig på sig när hon är naken utan då kommer hon och säger kiss och så sätter hon sig på pottan :) så duktig är hon. men när hon har byxor på sig så tänker hon nog att hon har blöja på sig. men jag är en riktigt stolt mamma :) 2 veckor har det tagit

3.hon har börjat titta på Bompa som hon själv kallar all teknat. Hon sitter på morgonen med sin vällingflaska och kollar med stora ögon på byggarbob bland annat.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åhhhh....jag vill träffa henne nuuuuuu!

2008-09-10 @ 16:54:52
URL: http://carolinenordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0