Själv igen

Nu är min älskling på nya äventyr. David är en vecka i umeå på kirurgveckan. Covidien är en av de största aktörerna där så de har en gigantisk monter där david är en av de välklädda representanterna.

här hemma är jag och Ella men vi sitter inte sysslolösa, I dag skeppade jag iväg vår vagn till sundsvall. Det var en kille som köpte den till sin flickvän. Hon skulle få den i present på fredag då hon fyllde år... så snäll.. hon kommer säkert bli jätte glad eftersom det är världens bästa vagn :)  men det känns lite som att det gick lite för snabbt jag han lixom inte säga hejdå till min gammla trofast. Nästan samma känsla som när något blivit stulet. Sentementalt lixom att man aldrig kommer se den igen :) ha ha låter som om någon dött........Hoppas att jag kommer få samma positiva erfarenheter av den nya vagnen. Vi ska beställa den så fort pengarna för buggan har kommit.... så sålänge för Ella klara sig på mormor och morfars sulky.

Ellas gudmor har efterlyst lite fler bilder på Ella så jag får väl ta tag i saken....så här kommerl ite blandade bilder från senaste tiden.



ahh dett og ju jätte lång tid. kommer fler en annan gång när inte bebisen i magen försöker ta sig ut via naveln.

Kommentarer
Postat av: mia

hej. hoppas allt är bra med er och att bebis inte krypit ut än. När var det beräknat? Var det inte snart? Det hade varit jättekul att ses snart. Du kan ju höra av dig om du kommer in till k-stad så om jag är ledig så kan vi ju ses. Nu ska jag städa här hemma lite och sen sticka och jobba. Den underbara semestern har ju nått sitt slut. Ha det så jättebra. Kram

2008-08-19 @ 11:24:13
URL: http://tallulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0