ensam hemma

Ikväll sover David i oskarshamn. Dagen blir så himla lång när han inte kommer hem på kvällen. annars så är det licksom ett delmål på dagen, något både Ella och jag längtar efter. Men vi hade en jätte mysig kväll endå. VI lekte som tokar fram till klockan 17 då det var dags att börja laga mat. Ella satt snällt och målade kwak-kwaks (fåglar) i ett block, Vidar satt och tindrade med ögonen och så fort jag gav honom en blick så log han. Han är sååå sööööt när han ler sina stora tandlösa leenden. man vill bara ta upp honom och oouuuuoooooooo gosa sönder honom. När man är hemma ensam med två små söt grisar så blir det inte någon gastronomisk sensation som sveps ihop i köket utan. menyn i kväll för mig och Ella var.....pyttipanna med stekt ägg. ellas reaktion på ägget var.....gott......samtidigt som hon skakar på huvudet och ser direkt äcklad ut ja ja jag försökte i alla fall få i hennes lite. Resten av maten åt hon i alla fall.

Hon somnade jätte snällt kl 19:15. sen har det varit mamma och Vidar mystid. Nu sover även han.

så nu ligger jag här i sängen...japp jag är såå slapp att jag ligger i sängen och skriver och jag ska vara ännu slappare och även trycka in en chickflick i datorn och ligga här i sängen och kolla på den. 

När barnen sover och allt har gått enligt planerna så är det ganska mysig att vara själv hemma (IBLAND)

 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Gud vilken fin banner!! Du måste hjälpa mig att skaffa en sån när jag kommer hem i jul!!

2008-12-04 @ 14:45:01
URL: http://carolinenordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0