Julkänslor

Ja nu längtar jag jätte mycket efter julen. kanske är det för att man har fått barn för på senare tid har liksom julen inte varit alls speciell men nu har den liksom blommat upp igen.

När jag var i stan sist så var vi inne på Kappahl. Har väl aldrig handlat några kläder där innan, men nu hade jag fått ett tips om bra fingervantar till Ella, när jag gick ut från hissen så hamnar man direkt inne på barnavdelningen och Ella som nu har storlek 86 kan nu handla kläder här. På väggen bredvid mig bara en meter från hissen så hänger den.....Den perfekta julaftons klänningen till Ella. MÅSTE BARA HA DEN tänkte jag som innan jag åkte in till stan bestämt mig för att bara handla vantarna och inget INGET annat...hmmmm gick inte så bra det nej. Men jag lägger upp en bild på henne här så kan ni ju inte annat än hålla med om att hon blev ursöt i sin nya klänning. 

(Även Vidar har fått en stass att ha på sig på julafton. återkommer med bilder på den lilla sötnosen)



(skorna har hon fått av farmor och farfar. Ellas första lacksandaler som passar lagom till julafton, kan ju inte bli bättre)

 

Kommentarer
Postat av: Pernilla :)

Men guv va söt den var! :)

Förstår verkligen varför du var tvungen! :)

2008-11-11 @ 11:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0