Önskelista

Nu har jag äntligen knåpat ihopa en önskelista till julafton :)....det var inte så jätet svårt att komma på saker som fattades i vardagen. Högst upp på önskelistan är
¤ Cykel
¤ Juicecentrifug
¤ Namn smycke
¤ fylla i bok till Vidar och Ella (från 0-18år)
¤ tok-boken (bok där man fyller i roligheter och ord som barnen gör under uppväxten
¤ kläder i massor
¤ tandblekning :P
¤ smink
osv osv osv

listan kan göras hur lång som helst..man unnar sig liksom inte saker till sig själv längre så fort man har lite pengar över så går det till Vidar och Ella. Roligare att köpa kläder och saker till dom än till sig själv.

lägger in en bild på namn smycket som jag önskar mig...det är såå fint


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej vännen! har inte varit inne på min blogg på länge, såg precis att du skrivit till mig för ca 1 vecka sedan! Ups.. Du får jätte gärna komma hit, jag är ledig nu mån och tis så kan du då, så hade det varit trevligt! Längtar ju efter att få se Vidar!! =) Och Ella med såklart! =) KRAM

2008-11-16 @ 11:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0