40+4

Tja behöver jag berätta att vi fortfarande inte har någon bebis i våra famnar :S. Men dagen har varit jätte mysig endå. I morse så sjukanmälde vi Ella (trots att hon var super frisk) från dagis och jag och Ella fäljde med pappa David till malmö. Jag och Ella lekte och busade i familjen Langs lägenhet i rörsjöstaded och när David slutade jobba vid 12 så åkte vi till ellas farmor och åt en väldigt god lunch på konst&kökken, sen blev det rundvisning på farmors jobb. 

Vi åkte sedan vidare till mlamömässan där det idag startade en skånemässa / baby och barn mässa. Ganska mycket white trash på sådana ställen men det var endå kul att gå omkring och titta på alla utställare och drömma sig bort om att man någongång kanske är där för att köpa pool eller ett hemma spa. :P 

Själv så gillade jag matavdelningen mest då där erbjuds smakprover av diverse produkter. jag smakade pannkakor, nötter, naturchips, korvar från alla skånes hörn, och vinäger :)

Nej i natt håller jag tummarna för imorgon har jag tid hos barnmorskan igen och jag vill inte dit... av princip helt enkelt, hon sa själv när vi bokade tiden...... - Vi bokar tid fredagen den 3dje men jag tror inte du kommer, men det är lika bra att ha en tid i alla fall.......suck.... jag tror jag kommer :S men man kan ju alltid hoppas på motsatsen. 

Massa kramar till alla er läsare där ute. 

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åhh jag trodde nästan att han va på g.. men just bara för att det inte hade kommit nått inlägg här innan!! =) Håller tummarna för att han vill titta ut i natt.. Måste va rätt tungt att konka runt med han nu??=)

Håller tummarna som sagt och LYCKA TILL..=)

2008-10-02 @ 20:48:47
URL: http://bekka.webblogg.se/
Postat av: Caroline

Åhhh jag trodde också det....har varit inne typ 10 gånger idag o tittat :( Vidar KOM UT NU!!!!

2008-10-02 @ 22:26:23
URL: http://caroline.nordstrom.blogg.se/
Postat av: jennie

jag håller med. envisa unge kom ut nuuuuu

2008-10-03 @ 10:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0