Fest för Vidar

Igår hade vi en jätte trevlig fest för att välkommna Vidar till världen. Många av våra vänner var här och det var en mycket trevlig tillställning. Lille huvudpersonen sov i stort sätt hela tiden men han vaknade till en smula i slutet och var lite social. :) Han fick jätte fina presenter som redan har fått sina specialla platser runt om i huset.

Jag hade fullt upp på festen så jag glömde helt bort att ta några foton :S Men Henke Svensson var mycket flitig med kameran så jag hoppas att jag kan få lite bilder av honom så småningom.

Nu sover lille Vidar så jag ska väl passa på att tvätta lite. Alltid bra att få undan så mycket som möjligt innan jag ska hämta Ella på Dagis. Då har vi hela eftermiddagen på oss att busa och ägna tiden åt varandra.

Mamma älskar sin Ella och sin Vidar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0