Garderob

Så glad att jag snart kommer i mina gammla kläder. Men gud vilka fula kläder jag hadde i min garderob. Usch tänkte jag och slängde i stort sätt allt. De blir nog glada på UFF när två stora sopsäckar med kläder dimper ner i kontainern (hmm stavningen på det..... ingen aning.....)  Det blev inte så jätte mycket kläder som fick stanna, man jag har hellre lite fina kläder än mycket fult.

Som på beställning så hade Mamma och Pappa tänkt på mig när de var i Stockholm och hälsade på min storasyster som fyllde år. De hade köpt jätte fina tröjor till mig och ett par skit snygga jeans från ginatricot.

Jag älskar min familj. inte för att jag får prylar av dem utan för att dom är helt underbara och alltid ställer upp.

Puss på er familjen


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag har ett par likadana jeans o Bisse härmade mig och då köpte mamma till dig också så nu kan vi vara trillingar :) Jag valde den långa koftan :)

2008-10-21 @ 11:02:04
URL: http://carolinenordstrom.blogg.se/
Postat av: mamma

Vi älskar dig och din familj lika mycker , ni sprider så mycket gläje omkring er :) precis som du älskar dina barn lika mycker älskar vi våra tre små flickor

2008-10-21 @ 21:19:50
Postat av: Kirsten

Grattis Jennie och David! Vilken fin liten kille ni fått. Jag hittade er adress på Theos blogg idag och blev jättenyfiken och gick genast in på er blogg och tittade. Vi är nyfikna och vill snart hälsa på Vidar och er andra i verkligheten också. Efter lite besvär i början verkar ju allt vara som det ska nu. Vi önskar er all lycka till med båda era små gulliga ungar.

Kram från Kirsten och Jerker

2008-10-21 @ 21:48:19
Postat av: Kirsten

Grattis Jennie och David! Vilken fin liten kille ni fått. Jag hittade er adress på Theos blogg idag och blev jättenyfiken och gick genast in på er blogg och tittade. Vi är nyfikna och vill snart hälsa på Vidar och er andra i verkligheten också. Efter lite besvär i början verkar ju allt vara som det ska nu. Vi önskar er all lycka till med båda era små gulliga ungar.

Kram från Kirsten och Jerker

2008-10-21 @ 21:49:35
Postat av: Rebecka

Ja jag vet att jag borde uppdatera, men vad gör man när ens liv är så tråkigt att det inte finns nått att skriva =) Haha nej men har haft dåligt med motivation till att skriva!! Lovar.. kommer snart ett inlägg! JAG KRÄVER SNART ATT FÅ TRÄFFA ER!! hihi.. =) KRAM

2008-10-22 @ 11:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0