Höst

mys mys mys. Nu ibörjan av den mörka perioden av året så tycker jag bara att det är mysigt. Att kunna tända ljus och tända brasa på kvällarna medan regnet piskar på rutan är ju bara så underbart. Man kommer liksom varandra lite närmre. 

Igår gick jag Vidar och Ella en höstpromenad på 3 timmar!!! ja oj vad vi gick. Först gick vi en runda i byn och fixade med lite ärenden. Lille Vidar har blivit förkyld så jag var tvungen att köpa näsdroppar. stackars lille Vidar. Efter det så gick vi runt i Åhus en stund. När vi närmade oss vattentornsområdet så tog vi en paus hemma hos mormor och morfar. det var endast moster Bisse och pojkvännen philip som var hemma. när vi skulle hemfick vi följe av en av de söta flickor som bor granne med mormor och morfar, hon trodde att jag skulle gå en liten runda för att sedan återkomma till snipvägen. När vi närmar oss hydro frågar hon.....Hur långt ska vi gå igentligen?     VA!!!    jag är ju på väg hem.....ahhhh så då fick jag ju följa henne hem igen för att sedan gå samma dryga väg tillbaka.. Ha ha... men motion fick jag i alla fall. Ella somnade i vagnen och det gjorde även Vidar så det var skönt att bara kunna sjunka in i sina egna tankar i det härliga höstvädret.

På kvällen kom vännerna Dragan och flickvän Emma för att hälsa Vidar välkommen till världen. Det blev ganska sent då Elal fick vara uppe till 22....Detta är mycket ovanligt för Ella så hon var så övertrött och uppjagad när jag för första gången skulle natta båda barnen helt själv. Men 22:30 sov vi alla tre i min och Davids säng... Inte de vanliga rutinerna men mysigt var det i alla fall :) 

(David var tvungen att köra till Varberg sent i går kväll då han skulle infinna sig på sjukhuset iVarberg kl 07:00 idag (tisdag)  

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0