storm

I natt vaknade jag av en rejäl storm. Gud vad mysigt det var att ligga i sängen med täcket precis under näsan. regnet piskade mot fönsterrutan och jag myste i fulla drag. Trots att jag verkligen önskade det så fick vi ingen bebis i natt heller. får hoppas på att han kommer idag i stället nu när det är kanelbullensdag och allt. Ja fast han kan ju vänta tills efter vi har varit hos Angeli, Pontus och Melvin på eftermiddags fika.
 
Nej nu ska jag lägga in en klabbe i öppnaspisen och mysa med Ella i soffan. puss på er alla

Kommentarer
Postat av: anonym

Skoj om han kommer idag när BROR har namnsdag för det är ju det han kommer att bli hi..hi.....

2008-10-05 @ 13:33:11
Postat av: Mormor Linda

jag vaknade oxå av stormen, och tänkte måtte han komma ut i natt ,"jag kan inte ställa upp på golftävlingen för jag måste passa Ella "men NEJ inte gjorde han det inte, så nu har jag precis kommit hem, frusen, blöt som en sork, urusel golf osv.Han måste bli ngt alldeles speciellt det där lilla barnet som låter oss vänta så här länge.

2008-10-05 @ 15:44:14
Postat av: mamma Linda

hej Gumman , han kommer imorgon eftersom det är din namnsdag.. Jennie( hade varit gulligt) tänk om det är en flicka så snoooooooooopna vi blir då Kram

2008-10-05 @ 16:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0