Vidar Lang

Nu är han äntligen här vår lilla prins. Allt gick jätte bra.

jag vaknade vid 4 tiden på morgonen den 7/10 av att det gjorde ont i magen. efter ca en timme då det kom med 30 inuters mellanrum så väckte jag David. vi låg sedan och vilade och pratade tills det började komma lite tätare. kl halv 8 körde vi Ella till dagis då alla andra var på sina jobb redan. Farmor Lena vände dock på tågstationen i malmö och åkte hem för att senare kunna ta hand om Ella när hon slutade på dagis.

På förlossningen gjorde det ont. ha ha ha ja fy vad ont det gör. men kl 9 var jag öppen 5 cm och kl 11:11 föddes lille Vidar som var 52 cm lång och vägde 3515 gram och självklart helt underbart perfekt.

Han är faktikst inte så jätte lik Ella. utan han har mer hår och lite mörkare, med stora blå ögon. verkar som om mina gener har vunnit denna gången :)

Har precis kommit hem från BB och han ligger här och sover på min arm. kan inte fatta det så himla overkligt. Jag är sååååå lycklig

Kommentarer
Postat av: Camilla

GRATTIS!!!! Hur känns det nu att vara tvåbarnsmamma?? :D Kommer ihåg att det var jobbigt i början, men tro mig, plötsligt kommer man in i rutinerna och å är det såååååå mysigt!! :D



Kramar från oss

2008-10-09 @ 20:59:10
URL: http://muharremi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0