hand, fot och mun sjukan

Ja nu har hon det igen.. dessa sa***ans blåsor. Men denna gången är det inte så mycket blåsor i munnen så plutten kan fortfarande ha sin älskade napp när hon sover vilket underlättar något. Men hon har även prickar och blåsor runt munnen, hela rumpregionen, händer och på fötter. STACKARE. Prickarna är inte bara obehagliga utan de kliar också. kan ni tänka er att ha hela rumpan full med små kliande prickar samtidigt som det kliar på händer och fötter. Ush stackars  Ella. Hon har sovit som en kratta de senaste nätterna då klådan gjort att hon vaknar och är jätte ledsen och frustrerad. INTE KONSTIGT

Som tur är jobbade min mor igår och pratade med en barnläkare som gav ut en dos med klådstillande medel som gjorde att hon sov hela natten. Det behövde stackaren som nästan såg i kors igår kväll vid 23 tiden så hon varit vaken i ett streck från kl 8 på morgonen utan middagslur :O. Även jag behövde en rejäl sömndos. Som gravid i sista veckan och en ihållande järnbrist toppad med en B12 brist, var jag inte super pigg efter tre vakande nätter vid lillgrisens sida. 

Tur att man har en familj som ställer upp i samma stad. (David jobbade och var tvungen att sova över i Varberg) Min pappa och lillasyster hjälpte mig i går kväll då jag var så trött att tårarna sprutade för minsta lilla. ha ha ha ha, vilket vrak jag är..

Nej nog av tragik nu..... nu är jag pigg igen och blåsorna är förhoppningsvis borta om några dagar........Det måste dom för snart kommer lillebror och då blir det fullrulle.   PUSS&KRAM

(ni som läser får jätte gärna skriva i gästboken så jag vet hur många som verkligen är här inne och läser, ni kan vara anonyma om ni vill. bara kul att veta om man skriver för sig själv eller om andra faktiskt är här inne och läser. )  

Kommentarer
Postat av: mormor

vad bra att det känns skönt att ha oss nära, vi hjälper er alltid det vi ni :) för vi älskar ju er

2008-09-18 @ 15:54:21
Postat av: Caroline

Jag läser....surprise! Fast jag saknar er så mycket när jag läser dina inlägg :(

2008-09-18 @ 16:32:32
URL: http://carolinenordstrom.blogg.se/
Postat av: MIa

Hej sötis. Hoppas allt är bra med er. NU kanske bebis har kommit, vem vet? Skulle bara säga att jag har en ny blogg, har lösen och användarnamn, mejlar gärna det till dig om du vill ha. Hör gärna av dig när bebis tittar ut, så man får komma och se underverket, och om han inte kommit än, så hoppas det blir snart. Pussa Ella. Kram Mia

2008-09-19 @ 09:35:59
URL: http://tallulla.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag kikar in här ibland :D Sista veckan nu, gud så spännande. Vet ni att det blir en liten kille? Häftigt med en av varje hehe :D Samma som för mig. Det är underbart med de små.. eller min "lilla" är ett halvår nu..saknar redan första tiden

2008-09-19 @ 20:52:32
URL: http://muharremi.blogg.se/
Postat av: xxx

Jag läser anonymt :-)



Lycka till med nya bebben!

2008-09-22 @ 20:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0