förlåt

gud vad det var länge sedan jag skrev på bloggen. men Det har varit så mycket aktiviteter. vi har varit på föräldradag på furuboda. jätte mysig dag med tipsrunda, fika, promenader, bus och korvgrillning.

påsken hae varit fylld med Mat, konstrunda, familj, kalas och lekplatsbesök.

Ella älskar att vara ute på lekplatser och eftersom vi bor så nära Åhus bästa lekplats så är vi där ganska ofta måste jag ju erkänna. Min flicka är så stor nu

Vidar har även han växt och blivit stor, han jollrar nu med sina söta DA DA DA och han siter nu utan stöd, han vänder sig så fort han får tillfälle och han tar sig runt och lite fram.. min lilla halvåring. helt sjukt.....

jag lovar att jag ska blogga lite oftare hädan efter. men det är ju det att vidar kräver väldigt mycket uppmärksamhet hela tiden.   

PoK

Kommentarer
Postat av: Pernilla :)

Hej Gumman! Vad kul att dom börjar bli så stora nu :) Saknar dig otroligt mycket ska du veta! Jag ska vara hemma hela midsommar veckan i sommar så då måste vi träffas minst 2 ggr ;) Vi får inte facebooka på jobbet längre så det är svårt o hålla kontakt men tänker på dig ska du veta! Puss&Kram!

2009-04-15 @ 11:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0