Andys

idag har jag och vidar varit på Andy's lekland  med Sara och Harley. Vidar tyckte det var jätte roligt och vi badade i bollhavet, stutsade på stutsmattor, kröpi gångar, åkte rutchkanor osv osv. Jätte skoj hela förmiddagen. på vägen hem somnade han som en liten gris och jag trodde ju självklart att han skulle sova jätte länge eftersom vi varit igång hela förmiddagen. Men när vi hämtat Ella och hon hoppar in i bilen så vaknar han och är pigg som en mört. Ha ha ha han har varit igång sen dess.

Ella och Vidar har lekt jätte bra hela dagen så jag har hunnit packa en del i köket. NU när en del skåp blivit tomma så har ett skåp förvandlats till koja :) I skåpet läs kojan så finns en fårpläd och ett lucia ljus (elektriskt) och där inne har de suttit med stängd dörr i ca 10 minuter ha ha ha de små knäppisarna. Tänk om någon kommit hit på ett spontan besök och frågat..... Var är barnen? ehhhmmmm dom är i skåpet i köket.....HA HA HA

jag har packat ner kameran men jag har tagit en bild med telefonen. får se om jag orkar lägga in den på datorn.

Nej nu får jag gå och se vad som sker i skåpet i köket, jag hör nämligen lite glada tillrop från köket.....


Glädjeropen berodde inte på kojan utan för att de hittat sopsäcken full med skoj, som nu låg utspridda över hela köksgolvet.... bara till att packa ner dem igen.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej Gumman :)

Kul vad dom kan roa sig med lite :)

Härligt att dom leker så bra tillsammans :)

Jag vill se bild ;)!

Nu kommer jag hem snart!

Hoppas vi kan ses en liten runda nån dag!

Saknar dig ju!



Kramar!

2009-12-11 @ 11:39:40
URL: http://purrnill.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du vet att du vill se:



http://laurenconradvskristincavallari.blogg.se

2009-12-11 @ 12:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0