Stress

Nu börjar flytt-stressen infinna sig i mitt sinne.!! Måste packa, måste ringa olika företag för att anmäla flytten, ta kort på allt som ska säljas, måste sortera allt som ska behållas samt slängas samt ge bort till UFF. Samtidigt som man försöker fixa allt detta så ska jag ta hand om en treårstrotsig Ella, en se-på-mig-annars-tänker-jag-göra-allt-jag-inte-fårVidar och planera julklappar till hela släkten och födelsedagspaketer till Ella och Bo.... Suck jag har inte tid att fira födelsedagar eller jul detta året. Får man stänga in sig i garderoben och vänta tills allt löser sig av sig självt!


Kommentarer
Postat av: mamma

ta det lungt allt ordnar sig...ni ska bara infinna er här på julafton, jag tar barnen en em så kan ni göra effektiv julshopping...

2009-12-04 @ 09:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0