alla hjärtans dag

dagen spenderades först med våra två små älsklingar. Vi åkte till pulkabacken på vattentornsområdet och åkte med Ella, Vidar fick sitta och titta på i sin bilbarnstol :) Ella tyckte att det var jätte kul men roligast tyckte hon det var när mamma och pappa åkte på en pulka. Även jag åkte pulka kan ni tänka er. Tyckte det var JÄTTE läskigt. men jag gjorde det :) med hjärtat i halsgropen. När vi var röda om näsorna så tog vi oss hem till Ellas mormor och morfar som skulle passa Vidar och Ella undertiden som jag och David skulle fira resten av dagen på tu man hand. 

För en gångs skull skulle jag överaska David. Vi började resan mot hälsa och helhet i kristianstad där vi betalade inträde till deras spa-avdelning. Där badade vi i deras japanska kurbad, jag vågade mig ner i en tunna där det fanns iskallt vatten. Där soppade jag mig för att sedan i panik ta mig ner i det japanska kurbadet och dess 40 gradiga vatten :) Väldigt uppfriskande. Vi passade även på att bada i en utomhus jacuzzi. jätte skönt att sitta utomhus i varmt vatten och bubbla med sin älskling :) 

när vi var klara på hälsa och helhet så tog vi oss till kippers källare där jag bokat bord till oss..... super mysigt var det och det var verkligen länge sedan vi satt ner på en restaurang utan några barn. vi njöt 

Vi åkte till Ella och Vidar vid nio tiden och de hade haft det jätte bra hemma hos mormor och morfar. 

(Vidar vaknade nu, så jag hinner inte läsa igenom och rätta slarv fel så ursäkta eventuella stavfel...)   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0