snö bus

Igår när vi vaknade på morgonen var det ett riktigt vinterlandskap ute...ÄNTLIGEN kom den riktiga snön. ja inte bara ett tunnt lager på marken utan ca 2 decimeter och mer har det kommit idag.. tjoho nu kan vi få busa med vår snöängel där ute. David och Ella fick ett ryck precis när det började skymma men en snögubbe och några snöänglar blev det. jag laddar upp lite bilder här nere så ni får se dem in action :)

annat som händer här hemma förutom snöbus, är att vi har tagit tag i att måla dörrfoder och fönster vita på ovanvåningen. Ja vi tänkte att vi börjar där uppe sen får vi sakta men säkert ta oss neråt. Fönstren som går att öppna får vi vänta med tills i vår när vi kan ha dem öppna. men de fönstren mot balkongen som inte går att öppna dem har vi målat och det blev såååååå stor skillnad. jag har tagit lite bilder så ni får se hur det ser ut.

Vi ska även skicka iväg våra dörrar och köksluckor till lackning. så vi får leva utan luckor och dörrar i TVÅ veckor.. fy ja ja men det blir ju fint efteråt. vi får väl hänga upp lite skynken till toaletten ha ha NO MORE PRIVACY HA HA HA

nej nu ska jag roa Vidar han ligger här och blir mer och mer otålig och jag hålle rpå att bli galen av att höra samma samma melodi på Ellas pratande nallepuh *suck för spelande leksaker* ha ha tack mormor!!!!!!!!

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0