Dop inom kort

Nu är det dags att fira IGEN. ja det tar aldrig slut i vår släkt. Under julhelgen har vi hunnit med att.......fira Mamma, Ella, Leila, Sven, Bo, Julafton, Nyårsafton, och nu då ska Vidar döpas. Pust

Men vi är så glada att äntligen få döpa vår minsting. som för övrigt inte är så jätte liten. han var för två veckor sedan 63 centimeter lång och vägde 6,3 kilo så det blir nog en lång kille om man ser till de olika kurvor man förljer på BVC. Har ännu inte testat om han kommer i dopklänningen... :S... äsh det är säkert ingen fara. det är mycket om ska planeras inför ett dop. först alla inbjudningar, sen hur det ska dukas och i vilket tema det ska vara ( jag var ju väldigt seriös med detta inför Ellas dop så jag kan ju inte ligga på latsidan denna gången). 

Vidars dop kommer att spegla den stundande VÅREN. Så färgerna kommer att vara blått, ljusgrönt och rött. ska nu i dagarna åka iväg och handla in alla duknings pinaler. 

jag lovar att lägga upp bilder från dopet här så fort jag har lite tid över.

XOXOXO  

Kommentarer
Postat av: mamma

Håller med fullständigt.. vilken festmånad, så mkt mat kalas dricka jobba osv osv känner mig helt slut , tur vi ska iväg på semester...:) fullspikat program från morgon till kväll, fara runt som en galning i Peking, men det ska bli häftigt.

men nu på Söndag ska det bli mysigt, lille mormors prins Carl Vidar Lang ska bli döpt så underbart och storasyster ska hjälpa till åhhhhhhhhh så gulligt det blir, mina 2 underbara barnbarn det bästa som hänt mig, tänk i gårkväll när Ella säger" Älskar mormor", då blir man bara så Vaaaaaaaaaarm i hjärtat

kram mamma

2009-01-08 @ 23:08:21
Postat av: Mia

Hej gumman, hoppas allt är bra med familjen och att ni har haft det bra i jul. Själv har jag fullt upp med jobb, flytt och renovering. Efterlyser lite nyare bilder på Vidar. ha en underbar dag. Kram

2009-01-09 @ 13:07:00
URL: http://miasnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0