simma

imorgon ska jag och Vidar börja på babysim. Jag gjorde även detta med Ella och det var hur mysigt som helst. Nu passar jag och Vidar på när Ella är på dagis så vi lämnar av henne där halv nio och kl 10 hoppar vi i bassängen på badhuset i kristianstad, efter simmet så går nog jag och Vidar och fikar och tar det lugnt tills kl 13 då Ella ska hämtas på dagis. Skönt att jag och Vidar för en speciell Vidar och mamma dag. Ska skaffa mig en Mamma och Ella dag också så fort Vidar blir lite mer självständig och inte ammar mer. Så mycket lättare för Pappan att ta hand om lillen när han inte ammas.
 
På fredag börjar öppnaförskolan igen får se om jag kan ta mig dit. Hade varit kul att ta sig iväg lite har ju varit där så mycket med Ella så det känns nästan som en självklarhet att gå dit på fredagarna. ska nog skriva upp mig på babyrytmiken med Vidar också. Allt som man kan fylla vardagen med är ju ett plus :) 

Nej nu ska jag ninja lite (om ni inte varit där så börja med det....www.ninjavideo.net...... en sajt där du streamar filmer direkt från nätet alltså inget att ladda hem och det kostar NADA och absolut lagligt eftesom du inte laddar hem något och inte delar några filer....kollade för övrigt på BOLT där igår skit bra bild.) funkar det inte så skriv ett inlägg så kan jag guida. 

KRAMAR  

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åhh du är så teknisk!! TACK :)

2009-01-12 @ 22:37:57
URL: http://caroline.nordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0