Båt och annat smått och gott

Det har hänt mycket de senaste veckorna... Men en av de större sakerna som har hänt är att vi nu har en jättefin båt som ligger i hamnen i Åhus. Det blev tillslut en Askerladen. En styrpulpet dvs en båt med ratt... eller ja... ha ha gud så insatt jag är i detta känner jag :) men vi har redan hunnit åka många mysiga turer, nu ska vi bara inhandla en ring ( sådan man åker i bakom båten ) så vi kan ha lite roligt ute på havet också :)

en annan stor sak som har hänt är ju att vi har putsat vårt hus....insåg nu hur länge sedan det var jag skrev här.. ha ha japp vi har hunnit putsa huset mellan inläggen... illa!! Men det blev skit snyggt! Huset blev mycket modernare. Vi har inte riktigt hunnit njuta av det än eftersom de blev klara idag YAY.  Jag lovar att det kommer lite bilder innom kort.


Har det hänt ngt annat?! Hmmm tja massor små skare som att Ella nu har sommarlov och vi försöker hitta på en massa mysiga saker så fort vädret tillåter.

Men mer om det i ett annat inlägg.


Kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0