mysdag i malmö

Vi följde med David till Malmö där han skulle jobba några timmar mitt på dagen och eftersom Ella hade sommarlov från dagis så följde hela familjen med. I Malmö lämnade vi David vid MAS och jag och barnen begav oss upp på stan. Vi gick en liten runda och till lunch hamnade vi på Burger King. Eftersom vi försöker att hålla barnen borta från onyttigheter så var detta besök verkligen uppskattat av Ella som för övrigt fick världens jobbigaste leksak i sitt kids meal. En liten starwars gubbe som säger - are u shore that you are abel to beat this thing? Detta fick jag höra HELA TIDEN I ca en timme, tills jag I panik grabbade tag I gubben och sa NU MÅSTE STARWARS GUBBEN SOVA MIDDAG!!!


Vi gick i lite affärer tills jag insåg att Ella somnat. Då styrde jag vagnen till kungsparken där jag faktiskt aldrig varit. Hur mysigt som helst, Jag och vidar mös på en filt och lagom tills det att vi gick så vaknade Ella, Då gick vi till sagolekplatsen som är en temalekplats och jätte rolig. Där var jätte mycket folk så Ella blev överlycklig. Vi glömde helt bort tiden och helt plötsligt så var klockan halv fyra. Oops packade ihop barnen och sprang och mötte upp David på Gustav. Sen bar det av till Lund


Vi sålde ju min bil för ca 3 månader sedan så i Lund tittade vi på en alfa som vi nog ska köpa. Vi får se om prutaren David kan enas om ett pris med säljaren.. ha ha inte lätt att sälja en bil till en före detta försäljningschef på audi ha ha


lite bilder får jag bjuda på så ni förstår hur mysigt vi hade det

  









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0