Födelsedag

ja jag har hunnit med att fylla 25.... jag kan inte tänka mig att jag är 25. vart tog 23 och 24 vägen???!!! usch tiden går verkligen snabbare när man har barn.

vad fick jag då av mina nära och kära? jo jag fick ett jätte fint knivställ, en kokbok som heter under valnötsträdet, ett par inneskor, maskara och ett presentkort på gina tricot på 2000 kr Vi firade även mig genom att BILA hela familjen till norge och OSLO (mer om detta i nästa inlägg). TACK DAVID, ELLA OCH VIDAR. Av mina föräldrar fick jag jätte fina prydnader, bland annat ett buddha huvud som står på en svart kub. skit snygg var den. men det bästa utav allt förutom presentkortet på gina och resan till Oslo....EN CYKEL med tillhörande barnsits och en cykelvagn med plats för två små kottar :) Nu kan jag äntligen komma ut och cykla med båda barnen. UNDERBART. jag fick även ett par jätte fina turkosa geishor av mina svärföräldrar. 

TACK TACK TACK för att ni gjorde min dag så underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0