mysig dag

Idag har jag varit på museumet i kristianstad med barnen. Även min mor fick följa med. Alltid kul att ha någon vuxen att prata med. Elal sprang omkring i utställningarna och busade. Men hon är så duktig så fort man säger till henne att hon inte får göra något så lyder hon mig. Det är så skönt det gör verkligen att man kan låta henne gå fritt omkring och utforska utan att vara rädd att hon ska välta alla montrar och dyligt.  När vi var klara på museet så tog vi oss upp på stan där vi åt lunch. vi avslutade dagen med att fika på barbacka, det är ett jätte stort babycafé där det finns ett jätte tsort rum där barnen kan leka. dvs perfekt för en tvåbarns mamma som vill få lute lugn och ro och dricka kaffe i fred :) 

Vi kom inte hem förren kl 18:00 Ella var helt slut och det var även Vidar. så nu sitter jag här och har hela kvällen för mig själv. 

ska fundera ut något kul som vi kan hitta på imorgon. Kram kram  

Kommentarer
Postat av: Mormor

tack älskade jennie och David för barnbarnen, idag har det varit en jättemysig dag,chansen att jag skulle ta mig till ett museum en tisdag och sedan avsluta med fika på barbacka utan barnbarn hade aldrig inträffat .Som vuxen tar man inte sådana små utflykter tyvärr, så jag känner mig som barn på nytt.Lilla Ella som pekar på saker som jag aldrig sett själv eller blivit för vuxen för att lägga märke till..får man på nytt upptäcka så jag kan bara säga TACK för mina barnbarn :) kram från en glad mormor

2009-03-17 @ 21:19:52
Postat av: Caroline

Åhhh vilka mysig dagar ni har hela tiden! Om det fanns en anledning att flytta hem igen så skulle det vara för Ella och Vidar!!! Jag vill också leka på Barbacka en tisdag!! Puss på er!

2009-03-18 @ 10:23:29
URL: http://carolinenordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0