........nirvana

japp jag har uppnått nivana eller kommer nog göra i morgon. för min underbara mamma och pappa. JAG ÄLSKAR DEM.....Mamma har varit här hela dagen och passat barnen medans jag har städat huset (en riktig storstädning) jag har till och med avkalkat duchväggarna :O utan min mamma hade nog denna storstädningen tagit ett par dagar i alla fall. när jag var klar tog mamma de små knattarna och försvann i fjärran dvs attd e ska sova hemma hos sina morföräldrar  HELA NATTEN. det är första gången jag sover utan Ella en hel natt. och Vidar med för den delen.

Mina föräldrar är vekligen större än GUD.... han gav mig ingen styrka i alla fall men min mamma och pappa gjorde det :P

Prisa mina föräldrar. Nu ska jag och Dvaid åka in och äta på restaurang och sen kolla på Männ som hatar kvinnor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0