renovering

ett stort projekt med att måla alla lister i hela huset vita. Vi vill här och nu ta bort allt hemskt brunt åttiotal som finns i detta huset. Vi skcikade iväg alla våra innerdörrar för lackering, samtidigt slängde vi med vårt ek kök. Idag fick vi tillbaka det... shit va snyggt det blev. När dörrar och skåpsluckor varit iväg på lackering så har vi målat alla dörrfoder vita och alla lister runt om i skåpen i köket har även de målats vita. 

VITT VITT VITT 

nu är det snart klart och det blev PERFEKT bilder kommer så småningom 


Kommentarer
Postat av: mia

hej gumman, Ett STORT grattis i efterskott på din 25-årsdag. Vi har också hållt sjukstuga här hemma. Men nu går det framåt, så hoppas på att kunna lämna Nero på dagis imorgon. Kom gärna och hälsa på. Jag är ledig på torsdag denna veckan, nästa vecka är jag ledig på måndag. Ska du till Pernilla på lördag? För iså fall hade vi ju kunnat lägga ihop till present el nåt. Ha det bra så länge. Kram

2009-03-03 @ 10:07:01
URL: http://miasnyaliv.blogg.se/
Postat av: isse

Jag vill se det nu nu nu nu!!!!

Saknar Ella mig ????? :(

2009-03-03 @ 18:12:25
Postat av: till isse

jag ska bara få tid att ladda kameran. all ledig tid går åt till att måla, fixa och leka med Ella och Vidar. Klart att Ella saknar sin Isse.....

2009-03-03 @ 21:35:28
Postat av: Caroline

Det låter hur snyggt som helst!! Jag kommer garanterat hem till påsk så då ska vi mysa!!!!!

2009-03-04 @ 11:54:25
URL: http://carolinenordstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0