Bryggvägen 10

Hej! Nu kommer jag med lite mer information om vårt underbara hus! Det är ett funkishus som blir klart nu i början på december. Det ligger mellan huvudvägen i höllviken och stora vägen till falsterbo/skanör. Vi har havsutsikt från sovrummen på ovanvåningen, vilket är väldigt mysigt. Det bor ganska mycket barn i området och det är ju super kul för barnen, Vi bor ju idag i ett område där det inte finns ett enda barn! 

Vi ska flytta in i hus nummer 10 woohoo. här kommer lite bilder. 

 
huset (dörren är ej på plats än så det är byggdörren ni ser :) )



övervåningen vy mot mitt och davids sovrum


vardagsrum mor köket

Jag längtar, jag skickade in alla papper till dagis idag, hoppas att dem får plats någonstans!! 

nej nu ska vi upp och bada barnen, Ella ska ääntligen till dagis imorgon, hon har varit hemma i två veckor nu (pust) hon är så uttråkad hon behöver komma iväg till kompisarna. Orsaken till att hon varit hemma så länge har varit magsjuka i en vecka sedan novemberlov i en vecka. Men imorgon är det dags igen.

kram
 
 

Kommentarer
Postat av: mia

Tack söta Jennie, för din kommentar. Det var ord som värmde och jag blev alldeles rörd,,,kom på att det var väldigt längesedan jag träffade dig och de söta...hoppas allt är bra med er alla. Och att flytten går bra. Huset ser jättefint ut,,ser fram emot att komma ner och hälsa på er. Tackän en gång för dina ord, de värmde oehört...Kramar

2009-11-03 @ 18:25:50
URL: http://tallulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0