Jamaica

jag har kanske inte berättat att David vunnit ett jätte stort och respekterat pris på covidien. han har blivit invald i president's club. Det betyder att han är en av 20 st i hela världen (företaget) som presterat så pass bra att han vunnit en resa till jamiaca tilsammans med de andra vinnarna. Självklart var priset för två och snäll som han är så fick jag följa med :P

Barnen får stanna hemma med mormor och morfar, samt farmor och farfar medans vi njuter av reagge och pinacolada. :)

Vi ska bo på ritz carlton vilket verkar vara ett riktigt mysigt hotell :P

  

ibland gillar man amerikanska företag som har tävlingar för sina anställda.


Kommentarer
Postat av: sara

Hej! Hoppas ni haft en trevlig helg! Jag och Malin hade planer på att träffas imorgon, hade varit kul om du också¨var med! Jag måste hitta på ngt med Harley, ut och leka eller något, det har varit konstant gnäll hela helgen.. Jag går nog till lekplatsen eller biblan på förmidagen. Mitt nr är 0763374013, hör av dig om du vill ses!

2009-11-15 @ 19:04:28
URL: http://sake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0