vaccin

Då har man fått sin kallelse till vaccination. jag är förvirrad, såg ett debattprogram på svt om vaccinationen. man blir ju lite rädd, vissa läkare påstår ju att man kan bli jätte sjuk av vaccinationen och att det först kan visa sig efter ett antal år vilka bieffekter det har.. hmm men samtidigt vill man ju inte riskera att dö i en svinsjuka. man vill ju framför allt inte dra hem det till barnen.

TÄNK OM vaccinationen är en terroristattack av Usama Bin Laden och vaccinet igentligen är ett gift som kommer ta död på alla som vaccinerat sig. DVS att 90% av alla västvärldens männsikor kommer att kola innom ett år.. :O

ha ha ha ha ha det hade blivit en sjukt bra film av det i alla fall !!

nej jag kommer att vaccinera mig och innom kort ska jag även vaccinera mig mot hepatit eftersom vi snart ska åka till Jamaica. woohoo

Kommentarer
Postat av: Pernilla

2009-11-13 @ 14:21:55
Postat av: Pernilla

Meh! Vad du skräms nu! ;)

Jag vet inte hur jag ska göra med den dumma sprutan! :)

Grattis till resan! Fy sören vad skoj för er!

Hoppas du hinner komma inom mig innan ;)



Puss&Kram

2009-11-13 @ 14:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0