Flytt

Vi har nu hittat vårt drömhus!! Jag är så LYCKLIG. äntligen har alla pusselbitar fallit på plats!! Vi flyttar till HÖLLVIKEN den 15 DEC och huset är helt nytt så idag ska vi åka dit och prata med byggherren om vilket mosaik vi ska ha i köket vilken fläktkåpa vi ska ha och andra små deltaljer.. hihi jag svävar på små rosa moln. Ett stort plus är ju havsutsikten från övervåningen. I och för sig så är det från barnens rum, men vad gör det. Den lille prinsen och den lilla prinsessan ska ju få det bästa. :)

Vi ska skriva kontrakt nu idag så efter att allt är klart så berättar jag mer detaljer om huset.

Annars är allt bra med oss. Vidar är stor kille nu. hela 1 år gammal och springer omkring här hemma. Hans största nöjen är att kivas med Ella HELA TIDEN. både Ella och Jag blir galna på honom. Det bråkas hela tiden, men jag hoppas att det bara är en fas.. Just i detta nu så ligger Ella och gråter på golvet samtidigt som Vidar står 3 merter bort och gråter han med... Varför? jo för att Ella hittade en kul som vidar oxå ville ha och resultatet fullt kaos... så nu får jag väl sluta skriva och ta tag i dem..

ha ha nu tog jag upp ella i famnen varpå Vidar blir jätte svartsjuk och klänger på mitt ben och vill upp han med.. pust pust ! ! skönt att mormor snart ska ta över så jag kan köra till höllviken....

tjo tjo


Kommentarer
Postat av: Sara - Harleys mamma

Grattis till huset!!! Vad roligt för Er! Perfekt ju, kan vi ju komma och fika när vi är nere och hälsar på min svärmor som också bor där :) Ha en trevlig helg! Kram Sara

2009-10-29 @ 19:39:54
URL: http://sake.blogg.se/
Postat av: Kirsten

Så kul att ni kommer till Höllviken. Har varit där och tittat (10-15 minuters promenadväg från oss) och undrar vilket av husen det är. Det ser fint ut tycker vi och hoppas att ni ska trivas här i vår lilla by.

Välkomna hem till oss på en fika nästa gång ni är här och tittar och välkomna till Höllviken! Kram Kirsten

2009-11-02 @ 10:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0