Våren är här!

Åh så härligt det är att äntligen kunna utforska utgivningarna runt omkring oss. Måste bara berätta att vi här om dagen när det var så där härligt soligt och jätte varmt och vindstilla så åkte jag och barnen till stranden, Vi hade med oss mellanmål och fika och spadar och hinkar och allt bra mankan tänka sig! Vi hade det såå mysigt, vi hittade en liten avskild plats där det var helt lä och där busade barnen, byggde sandslott, bråkade så klart lite :) och jag låg och solade och njöt av att mina barn nu är så stora att man kan koppla av och de sköter sig själva. MYSIGT. 

Andra saker som har hänt är ju givetvis att jag har fått jobb! Äntligen som jag har kämpat, men nu äntligen ringde en arbetsgivare och efter vårt möte så erbjöd de mig jobbet direkt och tyckte att jag passade perfekt :) Så nu i framtiden hittar ni mig på Red&green på Kastrup :). Blir till att plugga på danska och lära mig vad halvfjers betyder :P. Skoj skoj och spännande tider som väntar, jag börjar redan om ca två veckor och jag måste därför fixa danskt personummer och skatkort i veckan. 

Annars så är det Vattkoppor i familjen och Ellas har precis försvunnit och Vidars bryter väl ut om några dagar misstänker vi. 

Ha det super så länge så uppdaterar jag väl snart igen :) 

Kommentarer
Postat av: Pernilla :)

Grattis gumman!

Vad skoj med jobb och på kastrup :)

Mycket nya spänande människor som kommer där :)

vad mysigt det lät med en dag på stranden.

Saknar dig en massa ska du veta :)

Kramar!

2010-04-20 @ 19:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0