Vattenkoppor

Nu kämpar vi med barn nummer två som har vattenkoppor. Visst det är jätte bra att dom har det nnu när dom är små med det är svårt att tänka så när vi nu inser att Vidar fått en arg dos dvs att han har koppor i öronen, näsan, ögonen, och massa massa på hela kroppen. Så synd om honom ! jag saknar min glada lilla unge som busar och springer runt. Nu är ingenting roligt och han äter nästan ingenting. Men vi kämpar och om en vecka är det över :). Vi längtar!!

Annars så har det hänt mycket mysigt, jag ska njuta av lite chips och TV kväll när David nu är på kvällsmöte i Malmö.

Här kommer lite bilder från de senaste veckorna.



promenad i ösregn



Ella med vattkoppor



när man är sjuk får man älsklingrätten :) americanska pannkakor



fika på stranden i Höllviken



Bus bland badhytter



Vidars tur med Vattkoppor


Over and out,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötnosarna!! med eller utan koppor...men sen har ni det gjort ,för tid och evighet, och ni kan sitta och oja och tycka synd om dem som fått det nästa vår eller mitt i sommaren, för det är garanterat värre men supervarmt ute..3:dje dagen är värst sen vänder det.. så håll ut

2010-04-27 @ 11:33:58
Postat av: Malin Nilsson

Hejsan! Det är Maximilians mamma som tittar in o kollar ur ni har det numera. Saknar er och Sara o Harley på öppna f. i Åhus och även annars :) Hoppas ni trivs med ert nya hus. Här har oxå sjukdomarna avlöst varandra.. Hoppas ni får en härlig vår utan sjuka barn! Kramar

2010-05-04 @ 22:30:32
URL: http://nilsson.digitaliz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0