jobb!

Jag har nu fåtten fast anställning i företaget som jag arbetat hos i sommar :) jag är iinte längre en vikarie som inte får hänga med på möten, utan nu betyder jag oxå något :) ska bli så roligt attfå ta del av all informationoch få bli medlem i ett team :)

Att få en månadslön är helt nytt för mig :) vilken underbar lättnad att inte längre behöva oroa sig för hur mycket man ska få i lön nästa månad. :)UNDERBART, detta trodde jag inte när jag var som mest söka-jobb-deppig och jag fick ett tack för din ansökan men vi valt att gå vidare med annan sökande mail varje dag:)

Nu är det andra bullar, försäkringar, rabatt i butikerna, pension, osv osv :)

VI ses på kastrup :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0