Oj så länge sedan!

Jag har haft så mycket mysigt att gör i sommar så jag har varken velat eller haft tid att blogga! Men nu börjar rutinerna igen och barnen ska till dagis imorgon, ska faktiskt bli lite skönt att få lite struktur på dagarna igen. David började jobba i måndags och jag har varit ledig med barnen. I måndags var vi på Ikea och små handlade lite, åker ju främst dit för att leka i utställningarna :). När vi kom hem bakade vi choklad muffins som faktiskt blev super äckliga ha ha ha !! men det roligaste är ju ändå at baka dem och ella och vidar håller nog med mig i det :) båda två var helt täckta av cacao, mjöl, smör och mjölk. De var som tur var redan halvnakna när vi började baka så det fick bli en liten dusch efter baket :) vi avslutade dagen i trädgården fikandes på våra goda (läs: torra som sahara en dag i juli=) muffins. 

Idag har vi tillbringat hela dagen på skånesdjurpark,vi mötte upp min mor och min lillasyster i parken, perfekt eftersom det ligger nästan precis 5 mil från oss båda. Alltid lika mysigt att vara där med barnen.

Nu väntar min bok på mig, jag läser fjärde delen av twilight böckerna. sååå spännande och bra.

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0