Födelsedag

ÅÅhhh vilken mysig dag jag har haft! Mysigaste dagen på väldigt länge. Dagen började ju självklart med sång och paketer i sängen med hela familjen. jag fick två jätte fina berlocker till mitt Thomas Sabo armband. Nu börjar jag få en fin samling. David åkte iväg till Jobbet efter en mysig familjefrukost. Jag och barnen åkte till Vellingeblomman som är en blandning av Zoo, café och blomsteraffär/växthus. Barnen älskade det så dit kommer vi åka fler gånger. Det bar sedan vidar in till malmö där vi hittade en lekplats på ribban, barnen tyckte det var jätte kul men mina fötter blev snabbt nerkylda utav snö/is/slask eftersom jag fick bära omkring barnen runt rutshkanor och gungor, mina barn tycker inte om snö, därför får jag agera släde mellan olika attraktioner :) När barnen tillslut tröttnade på lekplatsen begav vi oss till Museet, vi var ju faktiskt enbart några hundra meter från tekniskamuseet.

Jag älskar att vara på museet med barnen, Vi har så roligt där, dock tycker ella det är lite för roligt och springer omkring utan någon tanke på var jag och Vidar är. Treårstrotsen visar sig extremt tydligt just när man ropar på henne och säger att hon ska komma, hon liksom bara tittar på mig och vänder sig om igen ch fortsätter. Pust,

Men har ni inte varit där innan så kan jag rekomendera det starkt.

Dagen avslutades med en middag på TGI Friday's Typ världens mest barnvänliga ställe. Personalen leker ed barnen, barnen får ballonger, kritor, osv osv. En barnfamilj får bara sitta där i sitt kaos och vara en barnfamilj utan att personal eller andra gäster tittar surt. Visst kanske inte en gastronomisk upplevelse men ni som inte har barn änn....Vänta bara, när man har barn så värdesätter man sådant här, Är barnen glada så är man själv glad :)

fick förresten en jätte söt HP Mini laptop av David igår i födelsedagspresent han är den underbaraste.. PUSS PUSSpå dig David jag älskar dig!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis i efterskott! Du verkar ju verkligen haft en bra dag! Så du gillar Vellingeblomman? Trodde väl det :) Roligt att höra att ni trivs bra, men vi saknar er här. Ni är välkomna att hälsa på när ni vill! Kram på er alla

2010-03-02 @ 18:46:53
URL: http://sake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0