Magsjuka

Nu har nästan hela familjen legat i maginfluensa version Light. Idag var det David's tur. Han ligger helt utslagen på övervåningen, och för min del får han gärna stanna där :) Vidar och Jag blev sjuka på lördagkväll och idag var det som sagt Davids tur, Frågan är igentligen bara när Ella ska börja, spännande :) ha ha

Jag hann iallafall umgås en liten stund med gamla vänner i lördags. Mysigt att bara få vara Jennie en kväll men tjejkompisar, jag blev kortvarig hemma his Mia då jag var tvungen att ringa mamma kl 22, menjag får ta igen detta den 20:onde på Mias fest.. ska bli skit kul att komma iväg på en fest! skoj skoj skoj..

Annars så trivs vi jätte bra här i Höllviken, ska precis nu göra mig iordning för att gå till öppnaförskolan här i höllviken, hoppas jag träffar ngn snäll mamma jag kan börja umgås med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0