skit dåligt!!

och då syftar jag på min frekvens på inlägg.. BEDRÖVLIGT jag vet men det har hänt så otroligt mycket att jag inte hinner sitta och bara slappa vid datorn! Men nu börjar det äntligen så sakta bli vardag igen :) Jag gillar vardagar!!

JUL OCH NYÅR:
julen tillbringades i flyttkartonger :) och hemma hos mina underbara föräldrar i Åhus. Där blev vi ompysslade och hade en sagolikt mysig julafton. Dagen efter däremot blev inte så mysig då jag min mamma och min 80åriga mormor flyttstädade 280kvm hels sinnes rubbat men det gjorde vi samtidigt som David och min pappa sorterade skräp och flyyatde möbler hem till deras garage ( som vi ska hämta så snart vi kan...LOVAR!) Inte många dagar efteråt så höll vi i en jätte trevlig nyår här hemma i Höllviken med ett par vänner. Jätte mysigt!

JAMAICA:
den 2 januari kl 3 på morgonen flög jag och David till jamaica! och ja det är exakt så fantastiskt som man tror att det är. kritvita stränder undrabart folk som kan brista ut i sång vart som helst. Jag har aldrig hört så mycket spontansång ihela mitt liv :) tror att jag ska börja med det här hemma med risk för att hamna i psyket :) servitörerna i lokala restaurangen sjöng undertiden de hällde upp vattnet. taxichaufförerna sjöng, Till och med vår guidade tur på ett gammalt plantage avsltades med en fin liten låt skriven utav johnny cash. FANTASTISKT. annars så kantades våra dagar av strandliv,( trots lite dåligt väder), tennis, coctailkryssning, katamaran snorklingstur, middagar på fina restauranger (bland annat på white witch, som är en golfrestuarang), Gala middag som avslutades med fyrverkeri i äkta americansk stil. ja det var en fantastisk resa!



jag bjuder på en bild resten kommer när vi fått vårt internet av telia! just nu har vi usbmodem vilket är segt som tusan :) Bilden är på hotellet och den del som vätter ut mot havet, här satt vi och åt frukost, under de vita tälten var french toast och pannkaks avdelningen ;)

trots en vecka i paradiset så längtade jag hem till mina fantastiska barn, och när jag kom hem så kännde jag mig hel igen :) Det känndes ju även en del i mamma hjärtat när Vidar inte ville vara i min famn utan stannade hellre i morfars och tittade på mig som om jag var en fullständing främling... FY, men nu är han min lille prins igen!!!!

Måste erkänna att jag längtade tillbaka till bokläsning i solstol idag när Både Ella och Vidar fick en panikhungrig och trött attack idag.. :) ha ha ha

Ska försöka blogga lite oftare nu... :) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0