Kalas

På lördag ska Ella på sitt första dagiskompiskalas! Både Ella och Jag ser fram emot detta jätte mycket! Vi har bestämmt att vi ska åka in till Malmö och köpa fina lackskor och kalaskläder, vi ska även tillsammans leta upp en passande present till William som fyller 4 år. Jag har ingen aning om vad enliten 4 årig kille kan tänkas vilja ha men jag hoppas att personalen på toys'r us kan hjälpa oss :) har ni några försölja så mottages dessa gärna :)

Ella har redan börjat fila på sin önskelista trots att det är lite drygt 9 månader kvar tills det är hennes tur att fylla år, Överst på hennes lista är en KIttydocka. hon har till och med skrivit en sång om detta, den går såhär..

Jag önskar mig en kiiitttyyyy doOoOoOcckkkkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. detta sjunger hon samtidigt som hon plinkar på sin lilla ukelele ( stavas det verkligen så ser ju ur löjligt ut) sötisen.

Vi har faktiskt i planerna att Ella ska få ha en sommar fest i sommar med lekar och tårta osv osv. efetrsom hon inte riktigt hade ngt födelsedagskalas i vintras, kan kanske vara lite roligt om man får det att bli en tradition. Något får man ju hitta på för stackars december barnet :)

nej nu ska jag arbeta lite till. KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0