veckan och helgen som varit

Veckan som gått har varit ganska vanlig, har inte hänt sådär jätte mycket. Ella har varit hemma från dagis i veckan, hon var hostig på nätterna och har sovit ganska dåligt så jag höll henne hemma så hon fick krya på sig helt och hållet så hon inte åker på någon ny sjuka. Tycker vi är klara med det nu :)

Jag är även nu totalt misslyckad känns det som eftersom jag skrivit in mig på ARBETSFÖRMEDLINGEN!!! NEDERLAG. varje gång jag hör ordet så ryser jag, fy trodde aldrig att jag skulle hamna i arbetslöshets träsket. Men har man inga grymma kontakter så är man ganska chanslös. Fast lite goda nyheter har jag ju faktiskt! jag har blivit kallad till intervju, bara det är ju helt otroligt, jag har ju sökt ungefär 10 jobb i veckan sen jag började i januari, men nu äntligen känns det i alla fall som om armen är uppe ur gyttjan nere på samhällets botten.

Har aldrig varit med om något så självförtroendeknäckande som att vara abetslös, MASSOR med NEJ tack och vi har gått vidare med andra sökande... BLÄÄÄ förstår att folk gräver ner sig och blir deprimerade, som tur är så har jag en fantastisk sambo som stöttar mig!! TACK DAVID Nu håller jag tummarna för att jag gör ett strålande intryck på intervjun och att jag får detta jobbet!

Helgen har varit jätte mysig då våra underbara vänner från Åhus var här och hälsade på med deras son som är Ellas bästis. De har lekt och trotsat ( då båda är 3 år) och ätit godis och lekt otroligt mycket tillsammans. Detta resulterade i att tre övertrötta barn fick alla vuxna att slita sitt hår då trötta barn och godis inte är en bra kombination :) slutade med att alla vuxna satt i vars ett rum och nattade barn och vi missade hela melodifestivalen ha ha ha man kan helt enkelt inte planera när man har barn :)

Nu börjar en ny spännande vecka :) hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0